Zeebrugge, Vlaanderen, België
ECS European Containers Ltd werd in 1995 in de haven van Zeebrugge opgericht.
ECS is een 45-inch intermodale logistieke operator, gespecialiseerd in transport tussen het VK en Ierland en het Europese vasteland. Alle activiteiten zijn gecentraliseerd op het hoofdkantoor in Zeebrugge. Deze weloverwogen strategie verhoogt merkbaar het niveau van controle en efficiëntie. ECS heeft kantoren in Venlo(Nederland), Le Havre (Frankrijk), Waterford (Ierland) en Novara (Italië). Deze geografische decentralisatie benadrukt hun lokale marktgerichte aanpak.
Customer Service UK
Functie
Dagelijks behandelen en opvolgen van transportopdrachten
Pro-actief melden van problemen/vertragingen/... aan de klant
Creatief en kostenefficiënt meedenken met de klant om problemen op te lossen
Extra kosten behandelen en indien mogelijk recupereren
Samenwerken in team
Werkuren
Wisselend uurrooster tussen 8u en 18u
Profiel:
Bachelor diploma of gelijkgestelde ervaring
Enkele jaren ervaring in customer service of in de logistieke sector
NL en EN: goed gesproken en geschreven
Communicatieve vaardigheden en kunnen onderhandelen
Assertief
Teamplayer
Aanbod:
Fulltime contract
Interne opleiding on the job
Je krijgt verantwoordelijkheid en betrokkenheid
Persoonlijke groei binnen een internationale, familiale en dynamische omgeving
Marktconform salaris inclusief extralegale voordelen
Wil je samen uitblinken?
Stuur je CV en korte motivatiebrief naar Anje.Lagast@hrconsul.be
Comments